Gratis kostplan til vægttab, som er nem og overskuelig - Carrotstick.dk
Foto: stockasso/Bigstockphoto.com

Kommentarer

  • malte siger:

    hej vil godt vide hvad man kan gøre vis man bliver sulten og er det ok at lave frugten til en juice.

    • Marie Klee siger:

      Hej Malte.
      Ja, det er i orden at du laver den til juice én gang om dagen. Men selve frugten mætter dog mere, da du får fibrene. I forhold til sulten – da du er en mand, skal du bruge flere kalorier en kvinder. Og denne plan er lavet med udgangspunkt i, at kvinder skal blive mætte. Derfor kan du overveje, at øge dine mændger mad med en halv gang! Prøv det af, og se om det fungere for dig – både i forhold til din sult, men også i forhold til hvor hurtigt vægttabet går. God fornøjelse og skriv endelig igen, når du har testet det af 🙂
      Mange hilsner
      Marie

  • Caro siger:

    Hej.
    Jeg er en ung kvinde på 27 år. Jeg planlægger at have et barn, men jeg skal først tabe mig. Jeg vejer 68 . Hvad vil du anbefale mig,? Jeg har ikke så meget tid for at træne pga. Skole og arbejde.

    • Marie Klee siger:

      Hej Caroline.

      Jeg vil anbefale dig at forsøge at følge ovenstående kostplan, eller få lavet en som er tilpasset særligt til dig. Sådan en kan du finde her: http://www.carrotstick.dk/program/

      Hvis du ikke har mod på at følge en plan, så vil jeg anbefale dig at fokusere på at spise mange grøntsager, da de er kaloriefattige og har masser af gode næringsstoffer i sig. Masser af grøntsager (i kombination med almindelig kost) er en af de nemmeste måder at tabe sig, i kombination med at undgå for meget kage, slik og chokolade. Det er i hvert fald nogle gode tommelfingerregler, når man gerne vil tabe sig.

      God fornøjelse 🙂

      Mvh Marie

  • Daniella Sakariasen siger:

    Hej jeg er en ung kvinde på 20 år, jeg har nærmest prøvet alt og er så ked af min krop, tror du du kan hjælpe mig

    Hilsen Daniella

    • Marie Klee siger:

      Hej Daniella.
      Tak for din kommentar.
      Jeg her helt sikker på at Louise kan hjælpe dig <3 Hun er vores kostvejleder og er også uddannet coach, personlig træner mm. Du er velkommen til at skrive til hende på louise@carrotstick.dk
      Mange hilsner
      Marie

  • Anja siger:

    Hvor får man fedt fra i denne kostplaner?

    • Marie Klee siger:

      Hej Anja.
      Der er varierende mængder fedt i næsten alle fødevarerne bortset fra grøntsager og frugt 🙂
      Mange hilsner
      Marie

  • Mikkel siger:

    Hej Marie.
    Jeg er en dreng på 17 år. Jeg har haft et ilisarov apparatur på i 1 år, grundet brækket ben. (d. 20 marts 2016) ps. har det stadig på, så har gået med det i 1 år.
    Før jeg brækkede benet, var jeg meget aktiv, hvilket vil sige at jeg løbetrænede hverdag og styrketrænede også. MEN
    Jeg har taget 8-10 kilo på, da jeg ikke kan røre mig, men derimod skal spise, for at det heler.
    Før jeg brækkede benet var jeg 1.85 og min vægt var på 74-75 og den er nu på 82-83. Men vil gerne have et råd til hvad jeg skal spise, for at tabe mig, men samtidig få proteiner.
    Er nemlig ved at få stress af at jeg tager på pga sådan en dum ting, så vil meget gerne have hjælp af sådan en som dig.
    På forhånd tak
    Mvh Mikkel 🙂

    • Marie Klee siger:

      Hej Mikkel!
      Tak for din besked. Du kan tro at jeg vil hjælpe!
      Jeg har udregnet dit hvilestofskifte til cirka 1800 kalorier. Det betyder, at det er cirka den mængde kalorier du skal indtage per dag, når du ikke bevæger så meget, som du jo plejer. Det er den mængde kalorier du skal indtage for at holde din vægt stabil.
      Laver du selv mad eller hvordan? Hvis du foretrækker det, kan vi tage samtalen videre per mail på marie@carrotstick.dk, så finder vi en løsning til dig.
      God dag 🙂
      Mange hilsner
      Marie Klee

  • Sanne Hylleberg Gravesen siger:

    Hejsa
    Jeg er en 15-årig skolepige med pauser op til tre gange om dagen, hvad ville du anbefale at putte i madpakken ud fra din liste? Jeg træner i fitnesscenter 2-3 gange i ugen ca.

    • Marie Klee siger:

      Hej Sanne
      Du kan vælge lige præcis hvad du har lyst til fra listen. Hvad du vælger har ikke indflydelse på din træning, så længe det smager godt og du bliver mæt 🙂 Hvis du kunne tænke dig mere inspiration, kan du kigger her: http://www.carrotstick.dk/tag/madpakke/ 😉
      Mange hilsner
      Marie Klee

  • Ida Slesvig siger:

    Hej:)
    Hvis det er man følger dette til punkt og prikke. Hvor meget kan man tabe sig? Og hvor lang tid skal man være på kureren afgangen?
    🙂

    • Marie Klee siger:

      Hej Ida 🙂
      Det vil være individuelt hvor meget man taber sig, afhængig af bl.a. dit aktivitetsniveau og dit basalstofskifte (BMR). Samtidig er mændgerne af maden der er angivet i planen en smule “fluffy”, netop for at gøre det en smule fleksibelt, og at man ikke skal have målebægret og køkkenvægten frem hver gang.
      MEN, et halvt til et helt kilo om ugen vil være realistisk for en den gennemsnitlige kvinde, der har et energiforbrug på cirka 2000 kalorier om dagen 🙂
      Mange hilsner
      Marie Klee

  • Mette Stuhr siger:

    Hvor mange kcal er kostplanen på ?

    • Marie Klee siger:

      Hej Mette.

      Madplanen er lavet ud fra de 10 kostråd og holder sig mellem 1500-1700 kalorier, hvilket vil give omkring et halvt kilos vægttab om ugen, hvis man holder sig fra slik og sørger for at få rigeligt motion 🙂

      Vh Marie

Skriv en kommentar

Din email adresse vil ikke blive offentliggjort. Påkrævede felter er markeret med *

Relateret indhold

carrotstick.dk

Følg os på Instagram

Populære Tags

MADPAKKE VEGETARISK GLUTENFRI VÆGTTAB PANDEKAGER OPSKRIFTER MED FISK ALTERNATIV MOTION VEGANSK OPSKRIFTER MED CHIAFRØ OPSKRIFTER MED AVOCADO BOLLER IS OG SORBET JUICER OG SMOOTHIES